FAQ's
Betalen
Betaalmogelijkheden webshop
Alle prijzen van de producten die via www.Tofana.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?
Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen
Tofana biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
- Betalen met iDeal
- Betalen met Bancontact
- Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
- Betalen met Klarna
- Betalen met Sofort Banking
Hoe kan ik betalen via iDeal?
Direct online betalen via je eigen bank. Dat is betalen in jouw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van jouw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.
Hoe kan ik betalen met een Creditcard?
Je kunt jouw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, vul je het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC code (laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in op de betaalpagina.
Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling wordt jouw creditcard betaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen.
Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, dan wordt alleen het bedrag afgeschreven voor het deel van de bestelling dat daadwerkelijk is geleverd.
Hoe kan ik betalen via Klarna?
Tofana biedt de mogelijkheid om met Klarna te betalen. Klarna voert het volledig achteraf betalen proces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Klarna per e-mail ontvangt om het gekochte product te betalen.
Je kunt bij Tofana via Klarna betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 300,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
Bij vragen kun je altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website.
Let op: ook met de betaalmethode Klarna hoor je twee e-mails van ons te ontvangen.
In de eerste e-mail ontvang je een bevestiging van jouw bestelling en in de tweede mail een bevestiging dat jouw betaling is goedgekeurd door Klarna. Heb je deze tweede mail niet ontvangen? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk niet goed doorgekomen en wordt deze daarom ook niet in behandeling genomen.
Hoe kan ik betalen met Sofort Banking?
Tofana biedt de mogelijkheid om met Sofort Banking te betalen. Sofort Banking is eigenlijk een online overboeking waarbij je gebruik maakt van jouw internetbankieren gegevens.
In de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH log je in met jouw vertrouwde inloggegevens voor internetbankieren. Selecteer vervolgens de bankrekening waarmee je wilt betalen. Daarna vul je de bevestigingscode in en klik je op volgende. Je ziet nu een bevestiging van jouw bestelling in onze webshop.
Veilig betalen
Is winkelen op Tofana.nl veilig?
Winkelen bij Tofana is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.
We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
En wij geven uw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.
Bestellen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Wat kan ik doen als ik problemen ondervind tijdens het betalen?
Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsbovenin internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.
Kan ik een bestelling annuleren?
Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@Tofana.nl met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.
Service & Garantie
Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Tofana, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Tofana het product herstellen of vervangen binnen een door Tofana aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Tofana, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Tofana verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Tofana een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven.
Als zich niet gehouden wordt aan de door Tofana gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt.
Schade aan de volgende horlogeonderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en de batterij vallen buiten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Contact
Mocht je vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar info@Tofana.nl. Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.